Leírás
132 cm B&S Commercial 27 LE
Specifikáció Ferris ISX800
Modell szám # : 5902086
Motor
Gyártó : Briggs&Stratton – benzin
Modell : MOD49 CXi Series
Üzemanyag rendszer : karburátor
Motor teljesítmény : 27,0 LE¹) / 20,1 kW@3600 rpm
Hengerek száma / lökettérfogat : 2 hengeres V-twin / 810 ccm
Hűtés : léghűtés
Indító rendszer : elektromos
Üzemanyag tartály térfogat (liter) : 21
Vágóasztal
Vágásszélesség (cm/inch) : 132 cm / 52” Triple iCD
Vágóasztal kialakítás : átalakítható vágóasztal: hátul vagy oldalkidobós
kialakítás, mulcsozás, mulcsozós vágókésekkel
Vágásmagasság (cm) : 2,8 – 12,7
Vágóasztal szerkezete : 3,4 mm hegesztett konstrukció, teljes szélességében
duplán átlapolva, koptató élekkel felszerelve
Késagyak : alumÍnium öntvényből, ø 133 mm; ø 25,4 mm tengely
Vágóasztal emelő rendszer : lábpedál, rugó rásegítéssel
PTO kuplung : Warner CMS kuplung fékkel (271 Nm)
PTO kapcsolás : elektromos
Felfüggesztés & meghajtó rendszer
Első kerékfelfüggesztés : Forefront, független kerékfelfüggesztési rendszer
kettős lengőkar rendszer nagyméretű rugóstagokkal
Hátsó kerékfelfüggesztés : a lengőkarral együtt mozgó meghajtó motor
nagyméretű rugóstagokkal
Vágóasztal szintező rendszer : első és hátsó kerék elmozdulásánál is működik
Meghajtó rendszer : 2db, egymástól független, Hydro-Gear ZT-3400 hajtómű
Meghajtó tengelyek : ø 28,6 mm meghajtó tengely, 5 csavaros kerékaggyal
Meghajtó kerekek (col) : 23 x 10.50 – 12 (4 ply), gyepkímélő mintázattal
Önbeálló kerekek (col) : 13 x 6.50 – 6 (4 ply), finom mintázattal
Haladási sebesség
Haladási sebesség előre (km/h) : 0 – 16,0
Haladási sebesség hátra (km/h) : 0 – 8,0
Méretek
Teljes hossz (cm) : 211
Teljes szélesség (cm) : hátulkidobós kialakítás: 136,5 – oldalkidobós kialakítás
142,5 / 176,5 (deflector fenn/ lenn)
Száraz súly (kg) : 520
Irányítópult és kényelmi rendszerek
Vezetőülés : középmagas vezetőülés kartámaszokkal és integrált
biztonsági övvel
Bukókeret : normál, lehajtható
Műszerezettség : üzemanyag szintjelző, üzemóra számláló, USB töltő
Irányítás / biztonság : egymástól független (jobb és bal) irányítókarok az
előre/hátra haladáshoz, vezetőülésbe épített
vészleállító, PTO kuplung biztonsági kapcsoló, üres
állapot és rögzítő fék biztonsági kapcsoló
Rögzítő fék : integrált rögzítőfék a hajtóműben

